Thursday, February 11, 2010

~ Aku & kebaya ~

kebaya idamanku

nyonya pun berkebaya

3 tahun lepas. di commision hubbyku.aku memakai kebaya. kini, kebaya ini tergantung rapi di dalam almari

Aku ingin kembali berkebaya. Tinggikah angan2 ku ini?? Tidak!!! Aku mesti pakai kebaya. Bagiku, kebaya menggambarkan ciri2 keayuan dan kelembutan wanita. Bagiku, kebaya akan terletak elok, molek di badan wanita membuatkan figura wanita itu terserlah ciri2 kewanitaannya.

Kali terakhir aku menempah kebaya untuk dipakai malam mess nite commision suamiku..dan di waktu persandinganku dengan kebaya yang disewa dan di alter supaya muat pada badanku..huhuhu

Kali ini, aku ingin memakai kebaya kembali. Di malam mess nite Hari Tentera Darat bulan 3 ini. Sempatkah aku? Muatkah kebaya ku? x sabar rasanya berdandan rapi tubuh bersalut kebaya..ahaks..Jangan pandang kecil pada ku...Tunggu dan lihat..aku memakai kebaya dengan aksi memikat..hahahaha...

No comments: