Saturday, May 21, 2011

Selepas Seminggu..=)

Suami has been away for a week..dan semalam suami balik and bila saya tanya dinner nak makan apa laju je dia cakap nak ayam bakar. Kalau masak ayam tak kesah lah masak macamana pun dah boleh buat suami senyum lebar..=)


Seminggu tak jumpa memang rindu. Suami training dalam hutan last week. Not really hutan tapi ladang kelapa sawit..hehehe..n yang best tu still ada line telefon. Cuma suami pesan, biar dia je yg telefon sebab tengah bizi. And yg buat saya happy sangat even suami dalam hutan, tiap kali telefon mesti dia nyanyi lagu Bruno Mars..ahaks..yang lagu "Just the way you are" part chorus....When i see your face...There's not a thing that i would change...lalalalala..hehehe..kembang ke jap..tapi ye lah sangat..yang selalu komplen lemak2 kat badan tu apa..=)


So ini le dinner semalam..simple jek sebab nak cepat. Nak kejar date dengan Thor jam 10.00 malam..Layankan je dulu Thor ni, nanti besday saya, awal2 lagi remind suami..hadiah takde takpe tapi just nak spend whole day dgn suami n tgk movie Nur Kasih..jiwang sungguh!!


Ayam bakar tapi marinate sekejap je, kentang grilled dan sauteed mushrooms..




Alhamdulillah kenyang...Alhamdulillah..suami tak cerewat bab2 makan ni. Apa yang saya masak semua dia telan je..senang kerja saya..=)





No comments: