Thursday, August 27, 2009

6 Ramadhan...

Sedar tak sedar dah 6 hari kita menyambut Ramadhan..Tahun ni pun sama macam tahun lepas..puasa sorang2...huhuhu...aku cuma dapat berbuka sehari je ngan Hubby..1st day puasa hari tu..Untuk hubby aku masakkan Nasi Ayam Special..cubaan pertama..very simple..Alhamdulillah..hubby suka..berselera aku tengok Hubby makan..siap suruh aku simpankan untuk sahur lagi...Yang sedihnya..2nd day ramadhan dah period..aku pun x bernafsu nak sediakan menu berbuka sementelah aku sorang2 je..InsyaAllah, jumaat ni bersamaan 7 Ramadhan aku akan mula berpuasa balik....Hooray...


Weekend ni aku, hubby dan adik2ku akan menyambut puasa kat kampung..x sabar nak berbuka ngan mak abah. Hubby dah pesan masakkan lauk2 yang sedap2 untuk dia..Sekarang ni tengah sibuk search resepi....:D

No comments: