Thursday, March 17, 2011

Pencil Comel

Projek terbaru saya mengisi masa lapang. Masa lapang sangat sebab malas nak lipat baju, malas nak sapu sampah. Berkenan sangat dengan pencil yang berbalut cantik yang kawan baik saya buat untuk birthday anak dia. Manis je. Kat tengah2 tu ada gula2 macam bunga..




Kebetulan birthday anak ofismate, memang dah niat nak sponsor untuk bagi classmate anak2 dia. Tapi saya ubah sikit pakai plastik hamper dan tambah sikit reben kaler2.








Saya selalu bayangkan kalau ada rezeki anak nanti, 1st birthdaty dia semua saya nak buat sendiri. Dari deko, sampai makanan sampai gift kat budak-budak. Niatnya nak belajar buat kek yang senang plus hiasan yang cantik-cantik. Semua ada dalam kepala saya ni. Semoga Allah bagi saya peluang merasai semua tu..InsyaAllah.

Tapi kan....bulan 4 ni birthday suami..kelakar tak kalau nak buat surprise party ?????..=)


2 comments:

wawa said...

wahhhh ma, caaaaaaaaaannntik yang awak gubah tu.... birthday girl jugak ekkk....

al-lavendari said...

semoga segera beroleh cahayamata !

kalau awak nak buat surprise party, jangan bagitahu dia .. hehe