Tuesday, June 28, 2011

Meja Kerja


Kalerful tak....hahahaha..ini tv area cum workplace..tak ada tema2..main beli je apa yang berkenaan. Apa yang best nya workplace baru ni???..=)

1. Bantal besar kaler purple untuk alas bontot. Macam kerusi kat ofisla. Tapi kat sini boleh duduk bersila. Kalau penat boleh melunjur(?), lagi best letak bantal tu kat kepala..siap..tido berdengkur..ahaks


2. Kalender 2011..konon macam kat ofisla ada kalender kat meja..ngeh


3. Nampak tak remote kontrol..tu yg paling penting sekali..tapi tu pun bateri macam nak kong..kena ketuk2 atas lantai dulu baru function..punyalah malas nak tukar..hehehe


4. Tv kesayangan..inilah nyawa kat rumah..kalau suami takde..memang saya on 24 hours..time tido pun..sebab tido depan tv..hehehe..takut ar rumah sunyi..

5. Meja kecik bergambar panda 2 ekor ni saya beli kat tesco..RM15 kot..kalau makan depan tv pun meja kecik nilah yang berjasa..ai sayang carpet ok..carpet mahal!!!!


6. Buku nota..yang kaler putih tu penuh resepi..memang sentiasa ada kat depan tv. Kalau tengok chef wan masak ke, nigella ke, pastu sape tu chef at home, masterchef seme kalau ada yg senang2 memang saya catit.tapi setakat catit je la..cubanya tak..=)


Kesimpulannya..workplace baru saya best tahap AVATAR!!! 2 hari berturut2 saya tgk Avatar kat Star Movies..dah boleh hafal!!!

p/s: hari ni saya cukup rajin, bukan setakat mop lantai..saya berus sekali lantai dapur dengan yard..tak tau la bila lagi nak berus lepas ni..hehehe



2 comments:

syanasaid said...

bestnye jd suri rumah sementara

Green-ish said...

ama, update la..