Friday, January 29, 2010

~ Hubby di rumah ~

1st of all..semestinya aku happy..:)

To all wives out there aku salute toing3 la..especially yang ada anak 2 3 orang..Penat weiii...

Schedule Hubbyku pulak start seawal 7.00am..so by 6.00 lepas solat subuh Hubby mesti keluar dari rumah..

Kalau sebelum ni aku balik rumah tak payah fikir apa2, sekarang aku kena sediakan makan minum Hubby, standby kan baju kerja..etc..

2nd day Hubby ada kat sini aku pening dan penat yang sangat..pergi jumpa doctor check and the result is blood pressure aku rendah 100/70..normally 120/80...1st thing doctor tanya " u x cukup tidor @ rehat ke??"..tp aku pun x sure punca sebenar, mungkin sebab aku diet ke..x cukup nutrisi..hehehe..

Anyway..1'll do my best...and after all...ini tanggungjawab aku sebagai ISTERI...

No comments: