Tuesday, January 19, 2010

~ Seminar Kenali Potensi Diri Revolusi 2010 ~

I've heard about this course in MHI..sound interesting...so I've called one of the ticket agent and register for 2!! this course will be held at Kompleks Belia dan Kebudayaan, Seksyen 7, Shah Alam on 31 Jan 2010..It's a one day course from 9.00 am to 5.00 am..Luckily Hubby agreed to attend this course...
I don't have any idea about this course..what i read in the website is something about your personality or potential based on birthday..mmm..the ticket is quite expensive... RM495.00 per ticket..tapi aku dapat free cos ada promotion (cost only RM50.00 for admin fee) untuk 100,000 keping tiket..best kan...

Tujuan aku paksa Hubby join seminar ni hanyalah semata2 untuk tujuan motivasi ..ye lah kan..last pergi motivasi @ kem bina diri pun masa belajar..lepas tu semua sdn bhd..as a human, sometimes we need to hear from others..means, walaupun kita tau, atau dapat pengetahuan dari buku atau internet..tapi selalunya kita lupa (atau buat lupa) atau tak tahu bagaimana nak praktikkan dalam kehidupan...at the age of 29 ni..aku rasa aku perlu dapatkan suntikan motivasi...dan Hubbyku juga...bukan apa..kadang2 pemikiran kita still di takuk lama..sama macam 10 tahun lepas..tak ada perubahan..mungkin dengan ada nya seminar ni dapat membuka pemikiran aku..kenali potensi diri..berani ambil risiko dan berfikir luar dari kotak selamat aku...

Aku harap dapat serba sedikit ilmu yang aku boleh amalkan dalam kehidupan seharian, dan menjadi insan yang menyumbang kepada agama dan negara...hehehe..macam ayat karangan masa F5 lak....
Anyway, i hope we'll enjoy the course...jangan tido sudah.....
Peace...

No comments: