Thursday, February 4, 2010

~ I love netball ~


*Gambar diambil 2@3 tahun lepas, sempena Indoor Games Boustead*
Aku aktif main netball ni dari aku primary school lagi..sampai la sekarang...start dari tahun lepas exactly lepas kahwin, aku terus stop main..Firstly sebab nak fokus untuk mengandung dan injury lutut aku masa main futsal...lagipun awal tahun lepas aku start duduk sorang2, so aku terpaksa terus balik rumah, kalau nak main aku kena stayback lepas ofis hour then pukul 8.00pm @ lebih baru sampai rumah...
Semalam, aku start main balik..mmm...enjoy...of course sebab netball ni antara sukan kegemaran dan dah jadi darah daging aku..hehehe..so, aku rasa tahun ni aku akan aktif balik bersukan....yeay.....walaupun aku still fobia dengan kejadian lutut aku tu..walaupun aku masih terasa2 lutut aku yang dah tak seperti dulu..walaupun aku dah tak berani nak berlari2 dan melompat2 macam pro athlete..tapi akan ku teruskan jua..ewah!!!
Bersukan untuk kesihatan....hehehhe...tarik nafas....lepas...

No comments: