Wednesday, February 10, 2010

~ Misi menunggu suamiku~

1.Hari ini Hubbyku main boling..Jadi, aku kena tunggu sampai dia habis main. Aku kena tunggu dia di ofis sebab aku malas nak keluar jalan dan tunggu di stesen monorail. Aku bosan..huhuhu...Sekarang, sudah jam 5.15 petang..Kebiasaannya, pukul 5.00 petang tepat aku dah angkat kaki..Apa aku nak buat ek ??? Sementelah aku tengah rajin berblogging dan idea bagai melimpah ruah..apa kata aku biarkan jari jemari ku menaip tanpa henti..eceh!!
2. Kucingku Bonie sudah 3 bulan*aku rasa la*...Dia sudah pandai makan biskut kucing*save budget aku*..Aku sudah berikan vaksin pertama dan vaksin kedua akan menyusul dalam sela masa 1 bulan..sungguh aktif dan "poopoo"nya sangat busuk seperti orang dewasa.ahaks..Jadi, aku kena beli air freshener yang agak kuat dan menusuk baunya agar bau "poopoo"nya tidak tersebar ke dalam rumah..hehehe
Sekian, wassalam...

No comments: