Wednesday, February 10, 2010

~ SKPD 2010 ~

contoh kiraan metafizik tarikh lahir
Sebelum aku terlupa...sedikit post mortem dari Seminar Kenali Potensi Diri yang aku attend 2 minggu lepas.

Actually aku pernah dengar pasal rahsia tarikh lahir sebelum ni..Dari ofismate aku yang belajar metafizik tarikh lahir, and quite similar dengan kajian Dr. Fadhilah Kamsah pasal bulan kelahiran..Nak kata accurate ke tak kiraan metafizik tarikh lahir ni, aku no komen...dari apa yang Dr. Azizan cakap, kalau x sama then mungkin potensi tu ada dalam diri kita cuma kita belum discover lagi..mmm..

Dari sudut pandangan aku...seminar ni x banyak membantu..atau aku ke yang x nak berubah??? Mungkin bukan ini yang aku harapkan dari seminar ni..aku rasa seminar ini lebih kepada pembelajaran dalam kelas *yang penuh dengan 3500 orang*...
Tapi, kajian tentang sifat dan sikap berdasarkan metafizik tarikh lahir ni mungkin..aku ulang..MUNGKIN...betul..kerana ia berdasarkan soal selidik dan pemerhatian...
Mungkin penerimaan orang lain x sama dengan aku..it's depends..nak percaya @ tak....

No comments: