Monday, March 22, 2010

~Konsert pertama AF8~

*credit to www.murai.com.my*
Weekend tanpa Hubby..Kebebasan menonton TV..hehehe...Pretasi peserta2 di Minggu 1. Not bad, they can do better. A few of them ada tone suara yg SEDAP didengar..
1. Farina: ni yg paling aku ingat..bukan sebab BAGUS tapi HANCUS..Setuju dengan Adlin, lagu Papparazi dah jadi lagu Cindai..macammana dia terpilih top 12 pun aku x tau..
2. Daus: Hampa...Lagu Bali Band ni kalau dia boleh paku*bak kata Pak Nil* memang orang akan ingat dia sepanjang musim la..Sayang seribu kali sayang..
3. Anum: Pening la tengok ini adik..banyak sangat karekter..dalam diari pun sama..
4. Ain: Tunggu la jugak persembahan dia..biasa je..Konsert Tirai dapat pujian melambung..
Yang lain belum betul2 menonjol..antara yang aku ingat Shahir, Shah, Addira, Ema, Nad...
Result semalam Shah yang terkeluar..komen:- x kesah pun sesape..hehehe
p/s :- Rasanya ni kali pertama dan terakhir *mungkin* aku dapat tengok AF..Kalau Hubby aku ada confirm dia tukar channel..

No comments: