Monday, March 15, 2010

~Result HSG~

Alhamdulillah..Syukur ke hadrat Allah s.w.t..kalau ikutkan surat dari Hospital Tawakal tu, result HSG aku ok..Apa2 pun aku still kena jumpa Doktor kat LPPKN untuk dapatkan keputusan penuh sperm & blood test. Kalau x ada masalah, kemungkinan besar aku akan diberi ubat kesuburan (aku rasala)...Tapi semua ini bergantung pada rezki..Kalau Allah nak bagi, Alhamdulillah..Kalau memang sudah tertulis, dah direncanakan olehNya.. aku dan Hubby akan redha..Setiap kejadian itu ada hikmahnya dan sudah tercatat di Loh Mahfuz dari azali lagi...
Catatan Tuhan
Kalam Loh Mahfuz mencatat…
Dan sesudah mencatat…
Lagi mencatat…
Segala doa dan ikhtiar…
Tidak dapat memadamkan catatan Ilahi….
Biarpun hanya sekerat baris……..
Pun seberapa banyak air mata….
Sepatah pun tidak akan terhakis…..
Catatan Tuhan Yang Maha Menyayangi.
~ nukilan penyair Umar Khayyam ~

No comments: