Tuesday, December 14, 2010

Giveaway: Frozen Resolles Update...=)

Kepada yang dah join saya ucapkan terima kaseeeeyyyyy...nanti slow-slow saya terjah ye...sungguh saya tak berapa nak sempat sebab PIL ada kat rumah..Dah dekat 3 minggu diorang berkampung kat rumah saya..seronok..=)..rumah meriah gila..menyembang malam-malam macam esoknya tak kerja...hehehehe..

Alhamdulillah...penyertaan pun ramai..Jika penyertaan melebihi 80 orang mungkin saya buat penambahan hadiah @ mungkin juga ada saguhati...

Jadi jangan lepaskan peluang ini..wawarkan kat kawan-kawan...lagi ramai ramai lagi meriah..dan hadiah pun mungkin bertambah..

Kepada yang belum join...sila klik kat sini GIVEAWAY : FROZEN RESOLLES




6 comments:

aZLiNa aZiZ said...

Saya dah join. Hehehe. Yes2! Hadiah bakal ditambah. Peluang semakin cerah. Sukaaaa :DD Thanks ya Kak Asma.

zie~azharizalira'z said...

yeye!~tmbh2 adiah,,sgt tringin nk mkn resolles itu,,nyum2,,^^

tiefazatie said...

wah!best!moga ada rezeki ifa..amin..=)

Izzatul Iman said...

Best...

Nafsu makan tgh naik mendadak sekarang ni... tgk gambar pun dah kecur liur... harap ade la rezeki baby ni nak merasa Resolles tu...

nyum3...

~~love irfan~~ said...

Sy dah join..nak gak rasa.. mesti sedaap dr rupa..kena rasa dl..br boleh order.. hadiah bertambah? hehe..harap bertuah

Asma said...

Dear semua...=)

InsyaAllah, kalau ada rezki seme pun boley menang...