Thursday, December 2, 2010

Teka: Ini siapa????

Saya jumpa dia di MAHA, Sabtu lalu

Sungguh saya tak sangka, dapat bertemu muka bertentangan mata...

Hati berdebar-debar tanggan menggeletar [macam lebih2 je..=)]

Siapakah dia???

Bagi hint dulu...

Pandangan dari belakang....


*

*

*


*


*




*






*

nampak sipi-sipi angin lalu

*


*


*


*


*

Dapat menatap wajahnya

*


*

tak sampai sedepa pun jarak saya dengan dia...pemisah antara kami berdua hanyalah kemera cabuk saya....

Yang Berbahagia Tan Sri Muhyiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri Malaysia..


5 comments:

Hazzy Ishak said...

sempat salam tak?

Iman's Umi said...

wah seronoknya...TPM!

Asma said...

hazzy
x sempat pun..dekat sangat sampai mcm nak menggelabah..huhuhu


iman's umi
ngeh3,,suke saya...=)

PUANSTOBERI said...

Maha..baru nak p ujung mggu ni. wii..tak sabo.. :D

Asma said...

reen
pegi awal, parking kat luar je nanti senang nak balik n bawak payung sebab cuaca tak menentu..jp panas jp ujan..enjoy!!!