Monday, December 27, 2010

No entry

Boleh...boleh masuk.. boleh jenguk..saje...malas nak pikir nak letak tajuk apa..=)


Pertama:
Tahniah pasukan Malaysia.
Saya tak tengok sangat..bila satu blok bergegar dengan sorakan..ggoooolllllll..barulah saya alih ke siaran langsung di TV1..tak shiok la tengok bola sorang2..tak ada feel..



Kedua:
Saya memang tak sempat nak jengah ke blog sahabat-sahabat yang join GA saya.. Harap maklum, sebelum hujung tahun @ tarikh tutup saya akan keluarkan senarai peserta ya...sabar...

Penyertaan pun sudah melebihi 70 orang jika sikit lagi cecah ke angka 80 saya akan tambah hadiah!!!!




Ketiga:
Broadband saya buat hal meragam. Bengkek betul bila call service centre berkali-kali pun pun tak menyelesaikan masalah. Tambahan pula saya agak tak berapa reti IT ni. Macam tikus baiki labu..Sudahnya saya biar je kat tepi.. Esok-esok suami balik biar di yang buat semua..Bosan shiot weekend tak boleh buka tenet. Bukan apa...saya nak exercise ikut youtube, saya jumpa video poco2 workout yang shiok gila..peluh-peluh ok..


Keempat:
Malam ni ialah malam bermain futsal (ceh..ayat macam tiap-tiap malam isnin main futsal je)...saya nak jadi gol keeper je.. saya rasa faktor saiz badan saya ini sungguh sesuai berada di pintu gawang confirm pasukan lawan susah nak cari gol punyerrrrrr...jangan bolos sudah....=)


Kelima:
Saya rindu sang suami amat..dah seminggu lebih tak jumpa..hanya dengar suara..hello..helllo...i miss u..bai..itu je...:(



Keenam:
Saya on mode diet...hahahahaha...gelakla..gelakla..esok-esok korang naik debom macam saya baru korang tau...
Siap tulis jurnal makanan tu..baru saya sedar selama ni saya melantak tak sedar diri...huhuhu
Itu yang saya beria poco-poco sebenarnya...=)


Sekian..tata titi tutu..i lap u...=)



No comments: