Wednesday, December 8, 2010

Salam Maal Hijrah 1432H

Assalamualaikum....

Belum terlambat rasanya saya ucapkan selamat tahun baru kepada semua...Buka buku baru, tutup buku lama.. Tutup buku lama dengan penuh keinsafan dan jika ada khilaf kita sepanjang tahun lepas moga jadi pengajaran untuk terus kehadapan..Banyak yang dalam kepala saya..Semua penuh dengan azam! Azam dan azam lagi..bukan incik azam ye...=)

Azam saya...biarlah rahsia...hehehe....azam saya cuma nak hidup bahagia dengan suami tercinta serta kaum keluarga, dapat hidup bersederhana dan dapat buangkan sikap-sikap yang dibenci olehNya..Saya pun manusia biasa, kadang-kadang rasa tak puas hati, rasa rendah diri, marah, benci...jadi saya nak fokus untuk sentiasa hepi..hepi dalam ertikata mensyukuri nikmatNya...Syukur dengan rezeki yang Allah kurnia..Jika dugaan yang Allah beri saya terima dengan tangan terbuka...Amin Ya Rabbal Alamin....=)



No comments: