Wednesday, December 8, 2010

Teka siapa bahagian II

1st trip ke MAHA saya jumpa TPM..kali ke-2 pergi MAHA saya jumpa 'dia' pula...Pujaan hati ramai ni...Jadi idola jadi sumber inspirasi...

Kebetulan lalu di gerai jual hiasan macam table runner, pillow case tu, nampak ramai dok kerumun..Awat depa ramai-ramai ni? Lantas saya membuat aksi selitan dan dapat lah capture gambar dari belakang..macam kenal kan?

Si dia ni memang gemar pakai begini..lagipun saya rasa beliau nampak muda dari usia..









Close up sikit..takkan tak cam lagi....:(









Tu dia..hangpa kenai dak???






Nampak tak siapa di sisi beliau...





Sungguh tensi sebab ramai yang tak berganjak..biasanya saya bukanlah jenis yang suka berasak-asak nak tengok public figure ni..tapi sebab beliau dan isteri, nak lah jugak tengok dekat-dekatkan..jadi misi diberi kepada suami untuk berlari sepantas kilat dan menyelit dengan muka tak malu di sebelah sana supaya dapat mengambil gambar dari depan supaya saya boleh tatap wajah mereka..sekian..terima kasih suamiiii....




Saya dibelakang mereka ketika ini..jenuh menunggu.. orang ramai makin berpusu-pusu..tidak mahu tersepit dalam kesesakan dan ketiak-ketiak orang..maka saya beredar membawa diri..che det dan isteri.. masih sihat..dan sangatlah saya puji..saya pun mahu begini..mahu meniti hari-hari tua bersama suami..sentiasa berada disisi dan saling melengkapi....=)

3 comments:

puanstoberi said...

Huhu...ini ari Sabtu lepas kan?? sy pun ada kat sana gak..tp tak terserempak lak ngan beliau ni. huhu

Buyuiazliana said...

aku pernah terserempak dgn dia kt sogo masa tu dia still PM..aku kasik la dia naik dl escalator dl..dan DIA MELEMPARKAN SENYUMAN DIA PADAKU....ohh spi ke hari ni x lupa!!!

Irtiyah said...

Salam

Beliau mempunyai daya pemikiran yang hebat. Saya suka beliau.