Wednesday, May 4, 2011

Sakit

Meh nak tunjuk sikit jari hantu suami yang injured tu. Kalu korang tak geli atau tak mabuk darah boleh le tengok. Ngeri.......


The Drama King

Awal2 tu masih boleh senyum kambing walau muka dah pucat sikit.. cer korang tengok

-


-


hehehe..senyum for da camera..clik..clik..


pastu korang tengok ni...


nak gelak pun ada..tapi kesian.....



suami cakap time ni tengah bius, sebab doktor nak cabut kuku yang tak habis tertanggal..


Ini memang ngeri habis...





Hancur hujung jari hantu suami ku....:(



Dah berbalut siap..suami cakap sakit tu berdenyut2..nyut..nyut..sakit gila



Suami balik je dari Bentong saya berlari nak tengok jari suami..Darah pun tengah banyak lagi, baru lepas cuci..


Suami cuci luka di RSAT(Rumah Sakit Angkatan Tentera) dan HAT (Hospital Angkatan Tentera) tapi semalam dia cakap, dah tak nak pegi RSAT or HAT..Depa cuci ganas..so dia nak cuci sendiri..selembut2nya..


Suami beli kat farmasi..sanggup tu sebab takut nak cuci kat klinik..:)



Ingatkan nak tolong, suami cakap tak payah..nanti saya terkasar ke hape kan..so, saya jadi tukang amik gambar dan tukang suluh dengan torchlight.



Macam dah kering sikit tapi suami cakap still sakit. Makan pun kena pantang, nak bagi cepat baik. Tang patah tu 25/05 ni baru follow up dengan pakar balik...


 Suami cakap, sikit je Allah tarik nikmat. Dekat hujung jari je. Tapi, sakitnya Allah je yang tau...




1 comment:

Buyuiazliana said...

aku sambil tgk ni sambil genggam tgn aku kuat2..haha!

ko tgk second pic tu ape abg tu mcm x de perasaan je tgk, kalau aku kerut muka lg teruk dr laki ko..hehe!