Monday, October 4, 2010

~ TopsyTurvyMum First Lucky Draw ~

*STICKYPOST*
Entry baru sila scroll ke bawah


Tertarik sungguh dengan GA kali ni..Set Correlle idaman hati..=)

Jom ramai2 join...klik sini

Kita tengok sape yang kena...=)


Barangan Corelle Dinnerware

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN:
1. Anda adalah seorang blogger.

2. Beralamat/mempunyai alamat di Malaysia.(Bermakna yang berada di luar negara juga boleh menyertai kalau ada alamat di Malaysia.)

3. Penyertaan mesti dibuat di dalam bentuk entry secara STICKY POST di blog anda. Caranya, copy je la entry ni.(1 blog cuma layak masuk satu penyertaan sahaja.)

4. Setelah siap buat entry, sila hantar link penyertaan anda di ruangan komen entry ini.

5. Tarikh tutupnya adalah bila-bila masa sahaja dalam minggu ni
(Sebelum Isnin depan 04/10/2010).

6. Pemenang akan dipilih DI SINI 


Alang2 saya nak cerita sikit pasal produk Correlle n Corningware ni. Saya memang peminat setia..Sebabnya....PERNAMA(koperasi tentera) ada buat skim KUTU RIA. Harga of course lebih murah dari SOGO, JUSCO dan sebagainya. Bolehla saya collect pinggan mangkuk ni. Ansuran 10 bulan, jadi x de la terasa gedebuk bayar RM450.00 sekali beli 1 set barang...=)


Ini brochure lama tahun 2008, tahun ni punya x tau letak kat mana..hehehe

Corningware n Correle yang cantik menarik saya beli 2 set sekali..1 set bayar dan 1 set lg sebagai ketua KUTU saya dapat free...tapi mesti cari sampai 10 pembeli...=)

Vision pun ada..

Ini senarai pemain KUTU terbaru..collection x habis lagi, sebulan saya collect minima RM50.00 sesape ada duit lebih, boleh la bayar lebih supaya cepat habis..


Antara barang Corningware yg saya ada..kalau dapat lucky draw Correlle ni, baru la lengkap rasanya..=)

Nasibla ada KUTU RIA ni..dapatla saya merasa pakai benda2 alah ni..=)

nota kaki : mahu buat 1 batch lagi KUTU pinggan mangkuk ni, kali ni nak jual VANTAGE..sape nak main???


2 comments:

annesse said...

saya nk join kuturia..kalo ade kekosongan plz let me know..suke.hati@gmail.com

Unknown said...

post ni dah lama...
masih ada buat kutu lagi ke?