Friday, November 12, 2010

Jumaat ini

Ramai dapat 5A dalam UPSR kan tahun ni..ucapan terima kasih pada guru-guru yang banyak berjasa, doa ibu bapa yang tak putus-putus dan tentu sekali tahniah kepada anak-anak yang sungguh-sungguh berusaha. Keluarga terdekat saya dan suami semua dah habis sekolah menengah, tak ada yang kecik-kecik lagi..mesti semua yang berjaya (serta keluarga mereka) dalam suasana penuh kegembiraan tika ini...=)

Sekejap lagi berangkat saya je JB atas urusan kerja 3 hari..kerja dihujung minggu...tinggal suami mencari rezki..eceh!!! ala..bukan selalu pun turun JB ni..rasanya ni baru sekali dalam 2 tahun ni..hehehe..memberi bantuan tenaga kepada rakan-rakan disana sempena launching rumah baru...

Saya nak makan mee rebus tulang & lontong kering. Saya nak shopping barang-barang bebas cukai di The Zon hotel (menginap disana)..sambil menyelam minum air...hehehe..

Moga saya (dan rakan2) dilindungi Allah sepanjang perjalanan...amin....

nota kaki: baca doa naik kenderaan dan tidoooorrrrr....=)





No comments: