Tuesday, November 9, 2010

My cheesy wedges yang tak berapa nak jadi

Konon nak suprisekan my hubby..Konon nak buat the best cheesy wedges ever..tapi...why?   why?..huhuhu...why tak jadi...kaler dah sama..rasa cuma 70% je, sepatutnya macam masin-masin kan..sebab ada cheese..tapi macam lack of something yang buat saya feninla..fenin..my cheesy ada rasa lemak manis..hati kuat mengatakan berpunca dari yogurt yang saya guna..kalau ikut resepi suruh pakai yogurt asli, tapi saya beli yogurt jenama dutchlady yang original rendah lemak kurang kolesterol..besar kemungkinan ia merubah rasa cheesy saya..huhuhu..

Jangan mengalah..cuba lagi...tapi sayang la, cheese dah habis guna, punyala nak adjust rasa...

beginilah rupa cheesy wedges saya...

*

*

*

*

*

*

tak piping pun sos tu, ambik sudu sapu-sapu je atas kentang..tengokla betapa 'kental' dan pekatnya sos cheese saya itu....frust sungguh!!!!