Wednesday, January 26, 2011

GH: Bukan General Hospital

GH: Genting Highlands!!!   =)

Demam saya itu tidak langsung mematahkan semangat saya bercuti...

Tapi memang sejuk gila..

Sampai ketar-ketar gigi...

Mungkin sebab demam saya yang tak kebah lagi...
















Peserta AF9 yg belum pape lg da terkeluar...hehehe



Saya cuma jalan2 amek angin, cuci2 mata  & beli fridge magnet je..

Sebab tak nak main outdoor ke indoor, saya sempat juga nonton filim  Dwayne The Rock tajuk Faster, gila hardcore cite ni..Tembak-tembak je..boleh bagi 4 dari 5 bintang..Walaupun 15 minit pertama tu saya lena dengan jayanya (bukan sebab boring, tapi pening kepala) tapi bila sedar2 je...wow! best..best..rugi tidor tadi...=)


Kalau nak ubah kepada cuaca yg lebih dingin pergilah bercuti ke Genting!!! 


No comments: