Monday, January 10, 2011

UPDATE GIVEAWAY: FROZEN RESOLLES

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...(eceh)

Ampun ya!!! Hujung tahun lepas memang agak sibuk, tak sempat nak menjengah kawan2 yang join GA saya ni..harap dimaafkan ya..

Hari ni saya senaraikan dulu senarai peserta, Insya Allah kalau tak hari ini, esok saya akan buat cabutan bertuah itu...



SENARAI CABUTAN BERTUAH
 

























































































































































Seperti yang sedia maklum, pemenang adalah berdasarkan cabutan bertuah. Sebelum ini saya wawarkan hanya memilih 3 pemenang...
 
 


Tapi, pemberitahuan terkini adalah
 
 
 
 
 
 
 
5 pemenang bertuah akan dipilih....
 
 
 
 
 
 
Harap sabar ye kawan2.....
 
 
 
 
 
 
 
Nanti saya umumkan.....
 
 

 
 
caucincauuuuu.....=)
 
 
 

9 comments:

Izzatul Iman said...

Alhamdulillah... Nama saya ade... No.18

Mane cincaunye? Lame tunggu nih...

Asma said...

muahahhaa...sabar ye...

saya pun rasa bersalah buat semua tertunggu2...ampun!!!

SyaNa said...

fuhhhh
aku jampi sat

Mama Zharfan said...

suspens ni..

Ummi AmnaAmzar said...

tunggguuuu!!

nanakimie said...

ok,nma nanakimie ada,tq sis!:)

Lily & Auz Homemade Product said...

wah!!!bestnye..harap ada peluang lah dr 5bakal pemenang tu nnt...selalunya xde luck...doakan sy berjaya..

Lucky No.73 :)

tunoor73 said...

nama saya 30...harap ada luck tuu...tq

hadina said...

check ade, no 4...
harap2 ada tuah di sini :)