Monday, May 17, 2010

BabyIbu Giveaway : Secret Bargains



Lagi2 kontes..Lagi2 Giveaway..
Hohoho..tengah kemaruk..Belum pernah menang pun..(ala baru masuk 3 je..)

Nak join, tengok syarat2 penyertaan & hadiah2 yang diberikan sila klik sini

Puan penganjur : BabyIbu 
 Ditaja oleh : Secret Bargains

Kalau saya menang..Saya nak apa ek???
Tattttara....
*


*


*


*




Alkisah begini ceriteranya..Sunglasses saya yang dibeli di uptown ke downtown pun saya sudah lupa..Sudah musnah dek kerna kualitinya yang tidaklah setanding Sunglasses Liz Claiborne ini..Sudah puas di pujuk rayu sang suami, namun langsung tidak diendahnya..Ura2nya hendak membuat tabung, untuk membeli sunglasses baru yang kalau tidak setara Sunglasses Liz Claiborne pun, dapat yang iras2 pun sudah bahagia rasanya!!

Sungguh duka lara la jua sejak tiada sunglasses untuk bergaya di dalam kereta..Mata ini sudah tepu menerima sinaran UV yang boleh mendatangkan bencana kalu tidak dijaga segera..Kiranya Sunglasses Liz Claiborne ini harapnya dapat mengubat kekecewaan kehilangan sunglasses lama dan seterusnya dapat mengelakkan dari jangkitan mata...:)

Kalian tidak percaya? Lihat gambar dibawah. Hanya mengenakan kacamata hitam sang suami, yang sememangnya x kena langsung dengan wajah saya..



Sekarang, cuba bayangkan jika saya mengenakan Sunglasses Liz Claiborne..hehehe..Sesuai sungguh!!!

Psst..Puan penganjur..Bag Baby Phat tu pun menawan kalbu..


nota kaki : Secret Bargains menawarkan pelbagai pilihan barangan branded yang berkualiti dengan harga yang berbaloi2 untuk dibeli...

2 comments:

Mama Zharfan said...

salam ziarah sambil blogwalking..good luck!

Asma said...

thnks sudi ziarah sini..gud luck 2 u 2..:)