Thursday, September 30, 2010

~ Adakah ini Rezeki?? ~

Rezeki jatuh dari langit

Rezeki datang bergolek

Rezeki terpijak

Susah nak klasifikasi

Dalam hati rasa hepi

Jika ia benar2 terjadi

Jika sudah tertulis ini rezki kami

Masih tak percaya

Masih x sangka

Memang mencari

Tapi tidak mengharap cepat sebegini

Adakah ini rezeki???

Hanya Allah yang Maha Mengetahui...

6 comments:

PUANSTOBERI said...

Ha...len macam je bunyi ni. Dpt apa nih?? hihi.. apa pun Reen ucap tahniah dulu la. Apa menda yg dapat tu mesti sesuatu yg bes :))

Asma said...

hahaha..bukan spt yg difikirkn..InsyaAllah klu ada rezki, asma wt 1 entry..=)

mama zharfan said...

tumpang happy..tak kisahalah apa pun rezeki nya :)

Asma said...

hehehe3..dlm hati ada bunga, harap kembang dan mekar selamanya...

moga rezki itu berpihak pd kami sekeluarga..=)

Zaidah said...

nak tahu jugak .... ade rezeki baby ker....klu ade tahniah...n alhamdulillah...

Asma said...

zai

hehehe..tp bukan dari diri sendiri, masih dalam perbincangan, ada org nk bagi. tp kena bincang secara telus dan dari hati ke hati dulu (gila la ayat ni..hehehe)

kalau Allah bg rezki camni pun saya redha..klau bkn rezki sy pun sy redha juge..=)