Monday, February 14, 2011

Jawapan kepada soalan Syana =)


Hehehe..rajin la sangat aku ni syana ooiii...Aku dapat laki yang jenis makan kat umah memang ler kena masak semedang!! =)

Ok..Sebenarnya Frozen Resolles ni memang saya jual. Tapi kebanyakkannya kat ofismate je..jual kecil2an je.

Sebungkus tu saya jual RM5. Ada 5 biji (ke keping?)

Tapi kan Syana, ko terima aritu tak rosak kan? Takut la jugak terbasi ke apa. Kalau ok boleh je aku courier. Tapi nanti aku cek balik rege courier tu berapa. Pastu aku update ko balik.

Sesiapa yang nak order dan rasa Resolles ni pun janganla segan2 order. =)

Kalau nak tengok review dari yang penah rasa klik kat bawah ni..tQ







*Tq kepada semua yg tolong review, Deqdeq pun sama dan Ummi yang sanggup call lepas terima Resolles tu..Tq so much..=)



1 comment:

SyaNa said...

haah ari tu dpt elok molek
sbb ko pos tghari tu kan..pagi2 alam da smp kt opis aku
teros msk esbok

ha nnt kabo la sekali postage brape ek
sedappppp benda tu
*masih xreti nk nyebut* hahaa