Thursday, June 24, 2010

~ Guna semula beg plastik ~

Korang beg plastik buat apa?? Cam biasa, saya simpan untuk guna semula bungkus sampah, klu beg plastik yang chantek2 sikit tu, simpan nak letak barang ke kan..tapi kadang kala 'budak2' kat rumah ni cukup suka main dengan plastik..Safe budget saya, x payah la beli mainan2 lagi..Jimat sambil jaga alam sekitar..Sayangi Bumi anda!!!!

sshhhh..jgn bagitau Bonie...diam2..sshhh

Haaa..

Kejap....*jilat2*...

Keluar....syoh2

Jojo: Lemasla....

Bonie: hehehe..keluar skrg!!!!

nota kaki: sunyi klu x ada depa ni...=)

6 comments:

sI tEDI said...

he he he

tp dulu masa kucing aku main dalam beg plastik, ada yg tegur.
x elok sbb platik kan. ada apa ntah
aku buta sains

zulkbo said...

Salam bertandang sini
moga anda sihat dan ceria..
comeinya kucin hang noh?

Zaidah said...

alah comelnyer kucing2 tu....zai ingatkan kena recycle beg plastik...huhuhuhu

Asma said...

tedi

awatnye?? ada chemical reaction ke?? xde pe kot, bukan kucen makan pun plastik tu..hehehe


zulkbo

salam..kucen je comei..=)

zai
hehehe...kucen pun nk jg alam sekitar..

wawa said...

mujur bujal leh join sekaki layan kucing ngan ko ekk ma....best2...

Asma said...

we..
dia sayang kucen yg dia bela je..=)