Wednesday, June 30, 2010

~ berBAKAT =) ~

Majlis dimulakan dengan Mesyuarat Agong..ngeh3..saya dilantik sebagai setiausaha..Pengsan jap..Harap2lah BAKAT sini biasa2 je..lagipun Kak Ina (pengerusi) pun bekerja..Rasa2 ok kot..

Siap ada live band..

Biasalah..kata2 aluan dari pengerusi..bagi hadiah sikit pada yang nak pindah..ada 2 3 orang lagi yang suami nak bersara..tapi part yang paling takut sekali..time nyanyi2..otai2 memang sporting.. bila dipanggil nyanyi, rilek je..siap boleh nyanyi 2 3 lagu lagi..saya..duk diam kat tepi..hehehe..takut siot..tiba2 kena panggil nyanyi..haru..

Habis je BAKAT terus pergi ke Kajang tolong member baik pindah ke Pajam..(Pear+Nurul+Daniela+Alisha)..Kebetulan lori tengah susun barang..Tolonglah mana yang patut..tapi lebih kepada jaga anak je..=)..Susah rupanya pindah rumah ni..lagi2 ada anak kecik..Mana nak kemas barang..mana nak tengok anak mengamuk...hmmm...

Ahad pagi..pergi pasar..beli lauk sikit..masak2..pack bekal..terus pergi ke Pajam makan lunch dgn Pear 1 family..Petang Sabtu tu lepas angkat barang dari lori..Semua terbongkang penat..sedar2 dah nak maghrib..itu yang ahad pergi lagi..susah nak kemas rumah main dengan budak2 ni..ini le lauk yang sempat di masak..cincai2 je...Diorang pun x sempat nak pasang dapur pun..hari ni klu x silap baru nak pasang kabinet bagai....


*Ikan siakap 3 rasa - kuah dalam tupperware biru, letak asing
*Sambal sotong - pilih sotong yg ada telur tu yang masak sekor2
*Ayam goreng kunyit stail kedai kelantan
*Ulam dan ikan masin
*Masak lemak toge + udang


Lupa nak ambil gambar rumah baru..Besar..tapi 'agak' jauh dari KL la..Weekend ni mungkin Pear n family akan buat Tahlil dan Doa Selamat masuk rumah..

Itu je la yang dapat aku n suami tolong..nak bagi duit..duit x seberapa..tenaga dan masa je yang boleh nak bagi..

nota kaki: rindu kat Daniela n Alisha

No comments: