Friday, July 9, 2010

~ Jom Tonton Bangsawan Aladin ~

Jom ramai2 kita tonton bangsawan.
Kalau nak tau info lebih lanjut klik kat bawah ni :

Saya dah book 2 keping tiket untuk malam ni...
Harap2 suami x bizi
Semedang je bizi ...huhuhu..
Betul2 bizi ke saja buat2 ni..hehehe

Yuk, kita nonton!
Pengalaman saya nonton bangsawan memang syok..
lagi2 kat Panggung Bandaraya..
x mahal pun tiket RM 5 sahaja..
Jom penuhkan panggung, kasi support produk buatan Malaysia..
=)

3 comments:

Anna Da Lady said...

aa..haritu tengok para pelakon dia kat MHI...pastu diaorg ada bagi sikit dialog tertentu..mcm menarik je..

sI tEDI said...

lama betul tak layan teater.
kat melaka ni jarang a da

Asma said...

Anna Da Lady
kena postpone la yg, laki akk dan2 bizi..hehehe..bangsawan best biasanya ada unsur2 jenaka..selit2 ngn nyanyian n tarian..jom la tgk..

tedi
Meh turun KL, tgk teater..=)