Wednesday, July 14, 2010

~ Tiada apa ~

Salam pagi Rabu...

Otak tepu...banyak yang dalam kepala..idea tengah menggila..cuma bila nak zahirkan dalam bentuk penulisan, saya jadi blur...

Tiada apa nak update..cuma bekam saya hanya tinggal 1 sesi sahaja. Setelah 5 kali berbekam, badan mula rasa ringan dan kepala x mudah pening. Masuk bekam yang ke 4 & 5, ustazah dah fokus untuk rawatan di bahagian rahim. Tujuan utama nak menguatkan rahim, keluarkan angin supaya pinggang x cepat lenguh dan x mudah sakit..=)..Sakit memang sakit..lagi2 kawasan bekam itu ditempat yang banyak isi (lemak..huhuhu)...

Cuma saya nak sampaikan disini, berbekam memang elok untuk kesihatan, ubat kepada segala macam penyakit. Malah ia sunnah Rasulullah s.a.w. Sekian..

nota kaki : klik sini Rawatan Bekam, ada alamat tempat saya dan suami berbekam

4 comments:

Zaidah said...

sakit tak asma...

Asma said...

zai
sakit sikit, time masa dia vakum tu je..lepas tu dah x ada pe..cubala..elok amalkan tuk kesihatan =)

sI tEDI said...

x pernah bekam :))

Asma said...

Tedi
dekat melaka pun ada tau, cawangan yang akak pegi ni..tp x bukak ari2..selang seminggu cuma selasa n rabu..=)