Wednesday, April 14, 2010

~Buah Cinta Part II~


Mula2 aku beli dulu RM5 sekilo..Lepas tu jadi RM6 sekilo..Semalam aku beli naik harga lagi RM8 sekilo..Buah Cinta Gerai Ah Meng..Mungkin Ah Meng dapat bekalan mahal kot atau permintaan melebihi pengeluaran..Apa2 je lah..Yang penting aku suka buah ni, x kira la berapa harga pun aku tatap jua beli..

Rupanya buah cinta lagi sedap dibuat jus dari makan begitu saja..Betul la cakap ko Ah Meng!! *dia yg ajar aku..* Ice blended Mango + Passion Fruit..Srot..srot.srot..Segelas..2 gelas..Pecah rekod...3 gelas!!! Bukan aku..tapi Hubby..Suka sangat dia..Nanti sayang buat lagi...:)

2 comments:

Buyuiazliana said...

hari tu member aku mkn passion fruit ltk dlm air teh..masa tu aku pegi dusun coti2 kt melaka...masa tu musim buah ni..melambak2 spi kitaorg main sepak2 je...

Asma said...

ko men sepak je yui..aku ulang alik kt ah meng tu tunggu stok..sedap la wey..nyum nyum.:)