Monday, April 26, 2010

~Kontes IBU Kaulah Sumber Inspirasiku~

Korang klik Kontes Ibu kalu nak join k

IBU KAULAH SUMBER INSPIRASI KU

Sejak aku berumahtangga, aku punya 2 ibu..2 karekter berbeza, 2 hati yang perlu dijaga, 2 orang yang penting dalam hidup aku dan suami..

Mungkin masa aku muda belia, aku 'kurang' nak hargai mereka..darah muda panas bergelojak kadang2 buat aku lupa..Guris hati ibu, terkasar kata, rasa biasa..langsung x rasa berdosa..Bila semakin matang, aku sedar ibu sudah banyak berkorban..Masa2 yang ada kan ku cuba bahagiakan mereka..menyayangi mereka selagi ada nyawa..

Syurga dibawah kaki ibu...Bila menjadi isteri syurga di bawah kaki suami..tapi jangan lupa syurga suami tetap sama..tanpa keredhaan ibu, doa dan restu..hidup kita x akan kemana2..x kira ibu yang mana, ibu sendiri atau mentua..pandangla dengan mata yang sama..kerana kedua2 nya telah bersabung nyawa..membawa kita lahir kedunia...Doa buat ibu..Moga sentiasa dibawah lindungan yang Esa..Moga Ibu ditempatkan di dalam SyurgaNya...


Mak di hari persandinganku

Mak dan abah mentua

mak dan anak buah, Mimi

Bergambar raya, mak n abah

2 jantung hati aku dan suami


Aku, mak & mak mentua
(abaikan aku yg sungguh 'abom'..huhuhu)

2 comments:

Zaidah said...

tima kasih coz join n good luck..

Asma said...

ada kebarangkalian nak menang ke??? hehehe...