Wednesday, April 21, 2010

~Saya Pun Ingin Jua Di Jelajah Ben Ashaari~



BEN ASHAARI???

Semua ingin dijelajah BEN ASHAARI..

Yang mana telah dijelajah telah disinggah oleh BEN mengakui banyak membantu aliran traffik seterusnya meningkatkan semangat berblog..(hamboih..skema betul ayat pengenalan..)

En. Ben..Kenapa perlu singgah di Blog saya??
1. Saya baru belajar, masih terkedek2..silalah bagi panduan dan dorongan..sekian..
2.Saya memerlukan komen2 yang membina kerana agak kurang yakin dan kadang-kala berasa agak syok sendirik..hehehe..
3.Saya berblog sekitar Sept 2009 (lebih kurang), hanya aktif menulis awal 2010 dan baru sangat mengexposekan diri, mewawarkan diri pada khalayak sekitar Mac 2010...
4.Blog saya hanya berkisar tentang diri, famili, hobi dan luahan hati (pendapat sumtimes!!)..
5.Saya akan sangat suka hati (oh, bukan calang2 disinggah oleh En. Ben)

Nota kaki: thank u daun keladi En. Ben, kalau sudi singgah lah lagi..hooyeh!!

10 comments:

buyuiazliana said...

sape dia ni?wahh sentap x aku x kenal dia..tp dia kenal aku....[berangan]

Asma said...

muahaha..poyo gila ah.aku tgk ramai yg dijelajahi (cm pelik je??)..saje ar, kot klu dia singgah leh gk komen2 blog haku nih..

Ayuh En.Ben..jgn blengah lg!!..hiks

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah..betol tu...
so ben rajin2 lah jelajal ag yerkk.
ala tak knl bayau tol n minyk pun..heheheh...
bil tenet jerk...
saya pun baru belajau, kalu salah tlonn tunjukkan lah ye.ahaks..tq..nyway

Zaidah said...

asmah...tahniah sebab dah dijelajah oleh en. ben...

Asma said...

Hepi..hepi..:)
senyum sampai telinga nih....

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben :)

AKU said...

dia dah singgah pon...hehe...tahniah...

Asma said...

thnks all...:)

mumyShaneQeisha said...

hiii salam kenal.ziarah dari blog ben

Asma said...

mumyShaneQeisha
thnks sudi singgah..:)