Wednesday, April 14, 2010

~Mimpi Sedih by Tetty Kadi - Dedikasi Untuk Kak Baya ~

Mimpi Sedih
Di malam sepi
aku bermimpi
mimpi yang sedih sekali...

kau akan pergi
tinggalkan diriku
aku menangis tersedu...

diriku tak pernah
lepas dari penderitaan...
impian kini terjadi

kau pergi setelah
aku serahkan kasih suci
itulah nasib diriku

angin meniup
membisikkan kata
yang sangat menusuk hati...

angin meniup
membelai rambutku
yang terurai
tak berseri lagi

diriku tak pernah
lepas dari penderitaan...
impian kini terjadi

kau pergi setelah
aku serahkan kasih suci
itulah nasib diriku

Lantas teringatkan lagu ni tatkala aku baca entry dari Kak Baya..Hati aku menangis, sedih sangat..Terus aku solat Zuhur dan sedekahkan Fatihah kepada kesayangan Kak Baya, Dzafri Hisyam..

Kak Baya, tiada niat saya nak tambah kesedihan akak dengan lagu ni..sikit pun x terdetik di hati saya..Maaf kalau post saya ini menambahkan lagi kesedihan Kak Baya..Cuma lagu ni terngiang2 di telinga..Akak, menangis lah sepuas2 hati..Lepaskan lah kesedihan akak..X dapat saya bayangkan beban yang akak tanggung , kerinduan yang menggunung..Aduh..Patahnya hati..Hilang sudah penyeri..
Sungguh ini ketentuan Ilahi..Memang benar dia telah pergi..hanya yang tinggal kini.. kenangan terindah dan kasih sayang akak pada arwah dan ia akan terus kekal abadi...Oh, sungguh saya kehilangan kata2..Sebak..Cuma saya berharap peroleh kekuatan seperti akak, jika diduga olehNya..
~Al Fatihah~

Nota kaki: x tau nak download, tapi boleh dengar di sini lagu mimpi sedih

4 comments:

SiTi said...

sALAm ZiArAH...cT PuN tUrUt BeRsEdIh DgN K.bAyA..BiLe bAca Je eNtRy K.BAyA mESTi NaNgEs PunYa...Al-Fatihah

Asma said...

Salam..w/pun saling x mengenali, tp story k'baya ni betul2 menyentuh hati..Moga k'baya terus kuat hadapi ujian ini..Al-Fatihah

mommy otai said...

me..baca jgk her blog...sgt2 sedih n die sgt2 kuat sbb boleh citekan balik semua detik2 itu...

Asma said...

itula..itu yg buat kt lg sedey..every single detail dia cite..salute toing2.:)