Tuesday, April 27, 2010

~Menghitung Hari~

Aduyai...
Penatnya nak tunggu sehari2 berlalu..
Ada ke x ada ni??
Semalam dah cek, tapi x ada ape2 lagi..
Bawak2 bersabar..ada yang 2 3 minggu pun belum ada tanda2 pun
Awak baru 2 3 hari dah menggelabah biawak...
Kok kalau memang ada rezki..
Syukur Alhamdulillah..
Kok kalau belum ada lagi..
Cuba2..jangan putus asa...Chaiyok..chaiyok..

nota kaki: peribahasa menggelabah biawak : cuba korang sergah biawak tu..dia punya menggelabah x henggat..tu En. suami yg cakap, aku sendiri x penah sergah biawak..hehehe

9 comments:

SiTi said...

APa yG dI nnTi² KaN tU...

dalila said...

2 weeks baru leh cek..

Asma said...

siti..
penantian yg da nak masuk 2 taun...hehehe

dalila
2 weeks lamanya???...ni pun cm nak pitam..tertunggu2..

dalila said...

sabarrrrr..insyaallah.. 2 weeks baru leh kesan hcg dlm urin..

buyuiazliana said...

tu ckp org kedah tu gelabag bewak depa panggil...;p

Asma said...

dalila
okeh, akan ku tunggguuuuuu..uuuu...{nyanyi sket}

buyui
patutla...laki aku org sana.aku igtkn dia men reka je..aku slalu btekak ngn dia..klu sergah ayam, pun ayam menggelabah siap mncicit lari pe..hehehe

buyuiazliana said...

hahaha...kitaoeg sll ckp gebaha bewak sbb selalu kerja bnyak..lain kali sila rujuk aku ye puan ama...

buyuiazliana said...

silap eja..gelabah bewak...ralat

Asma said...

ko la kamus bahasa edisi utara aku..

tp, aku notice depa ni suka ckp 'bewak'..bewak betulla..ahaks..