Thursday, July 29, 2010

~ Tupperware Brands ~

Ini brand memang ramai yang tau..Dari zaman mak2 kita pun dah ada, dulu siap main kutu..yelah nak sekali harung beli memang x mampu. Kalau kita tengok yang mak2 kita punya, Tupperware ni memang tahan lama..mungkin warna sudah kusam, tapi condition tetap tip top. Still boleh guna, sure x masuk angin punya..=)

Saya memang pengumpul Tupperware separa tegar. Mahal memang mahal.Tapi bukan beli hari2..sebulan sekali pun belum tentu. Kalau ada budget lebih sambar la juga. Tapi beli sikit2 la dulu. Saya mula mengumpul Tupperware dari sejak anak dara lagi, lebih kurang 5-6 tahun kebelakangan ni [nanti rajin2 saya uploadkan gambar]..

Saya secara rasmi sudah jadi consultant Tupperware..hehehe..=)..bukan apa, register pun untuk kegunaan sendiri sahaja @ ada kawan2 nak tumpang beli pun boleh juga...


Once register, kita akan dapat beg ni..macam2 la ada..kan da jadi consultant..hehehe


Latest promotion, sempena bulan Ramadhan...


                    Tupperware starter kit, satu set yang kaler merah & bekas air kaler kuning. Botol air hijau tu saya beli sendiri (ke dapat free hadiah menang game...)

Rasa berbaloi2. Register RM60 dapat semua diatas (kecuali botol air hijau) yang bernilai lebih @ sama dengan apa yang saya bayar untuk jadi ahli...Berbaloi2 kan???..=)

nota kaki : Bolehla buat party tupperware lepas ni...=)


6 comments:

Iman's Umi said...

Tp quality tupperware skrg kurangla, sy beli set merah sebijik cam gmbr awk kt atas, x psl2 tgk2 dh pecah tudung dia, yg botol air sy beli kaler purple ngan kuning, pn putus tempat tutup dia. Mak sedara yg jd consultant...

♥EeiNz♥ said...

saya pun cons & suke brgn tpw ni jugak. jual2 kt kwn2 opis jek. dieorg suke cz leh bykkali bayar ;)

Asma said...

Iman's umi
Tapi yang merah dapat masa register tu pun nampak cam lain sikit...tp so far yang asma beli seme ok lg..lgpun sayang..tu yg jaga lebih...=)

Asma said...

Eeinz
oh jual gak ek..itu la plan jgk tuk jual kt ofis..wt cam kutu tu..=)

sayahappyslalu said...

Saya pun jadi member sebab suka sangat dengan Tupperware.. Jual dengan family and close friend.. Best bila tengok banyak tupperware bertingkat2.. hehe..

Asma said...

This is...
itula kn..kekadang somi bising juga..membazir la beli mahal2... tp barang baik, kualiti terjamin, tahan lama..alah beli menang memakai..=)